W temacie obok można sobie podyskutować na temat spływu, dorzucić jakaś błyskotliwą koncepcję. Natomiast tutaj będziemy prowadzili ewidencję zgłoszonych dla przejrzystości i jasność.
Z tym szybkim zgłaszaniem się to oczywiście nie żart. Chodzi o kasę. Bez dokładnej liczy osób (jakiejkolwiek) ciężko jest określić rzeczywiste koszty.
Uczestnicy.
1. Jezus
2. Zosia
3. Dawid
4. Kulka
5. Łukasz
6. Bara
7. Filip
8. Godzio
9. Olo
10. Michał
Osoby które bardzo chętnie by pojechały
1. Szaroburoo
2. Kuzyn Dawida
Wpiszę też osoby które nie jadą aby ich nie dręczyć smsami
1. Dorota T
2. Zając A
3. Bartek B
4. Rambo Adam W
5. Bartez (żeni się)
6. Krzyś J (też się żeni)
7. Stefan Mateusz S
8. Leń
9. Darek Ż
10. Dominika
11. Paulinka S
12. Asia N
13. Przemek (od Asi)
14. Ola P
15. Ula M
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jezus dnia Pon 10:49, 21 Cze 2010, w całości zmieniany 23 razy
Jezus
Administrator
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 466 Przeczytał: 0 tematów
1 Zosia + Jezus
2 Kulka + Dawid
3 Bara + Łukasz
4 Sylwia + Piotr
5 Olek + Michał
6 Ala + Godzio
7 Gosia + Marcin
8 Filip
Podział na namioty:
1 Zosia + Jezus (jest drużynowy)
2 Kulka + Dawid (mają własny)
3 Bara + Łukasz (mają własny)
4 Sylwia + Piotr (jest drużynowy)
5 Olek + Michał (jest drużynowy)
6 Ala + Godzio + Gosia (jest drużynowy)
7 Marcin + Filip (mają własny)
Podział na zastępy gotujące:
1. Zosia + Jezus + Bara + Łukasz
2. Kulka + Dawid + Marcin + Gosia
3. Olek + Michał + Godzio + Ala
4. Filip + Sylwia + Piotrek
Oczywiście są to wstępne ustalenia. Mam nadzieję że wszystkim pasuje z kim są jeśli nie to zawsze można coś jeszcze w granicach rozsądku poprzestawiać.
Zobacz następny temat Zobacz poprzedni temat Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach